NORIU GRĄŽINTI KOKYBIŠKĄ PREKĘ, KURI NETIKO
Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?
Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau, iki 30 dienų. Šiuo atveju prekei keliamos kelios papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus. Jei pakuotę pažeidėte, kokybiškos prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite.
Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
Garantinis laikotarpis
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.
Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę
Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
Pardavėjo electromarket.lt prekes galite pristatyti į electromarket.lt fizinę parduotuvę arba kreiptis elektroniniu paštu info@electromarket.lt. Parduotuvės adresą ir darbo laiką rasite kontaktuose. DĖMESIO!!! Kadangi šalyje yra paskelbtas visuotinis karantinas, mes rekomenduojame šiuo laikotarpiu prekes grąžinti naudojantis kurjerių paslaugomis.
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
Pagal Lietuvos Respublikos patvirtintus įstatymus, tam tikros prekės nėra grąžinamos:
- tabakas ir tabako gaminiai;
- parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
- fotografijos ir kinematografijos prekės;
- spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
- audiniai;
- kiliminė grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
- megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
- kūdikių drabužėliai;
- pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
- siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
- liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
- perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
- mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
- elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
- antžeminio transporto priemonės;
- laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai;
- optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
- laikrodžiai;
- muzikos instrumentai;
- ginklai ir šaudmenys;
- baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
- žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
- meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
- augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
- sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
Kokių prekių negalima grąžinti?
Grąžinti negalima sugadintų, prekinę išvaizdą praradusių prekių. Gaminį grąžinti reikia tokios pačios komplektacijos, kokią gavote
Kokioms prekėms neteikiama garantija?
- Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
- Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
- Atsiimdami prekę parduotuvėje, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui , surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.
Ką daryti, jei įtariu, kad prekė nekokybiška?
Jei įtariate, kad gavote nekokybišką prekę, turite kelis pasirinkimus:
- Jeigu prekės kokybės trūkumus yra įmanoma pašalinti, galite kreiptis į pardavėją, kad jis produkto gedimą pašalintų.
- Jūsų pirktai prekei gali būti pritaikyta nuolaida, atitinkanti dėl trūkumų prarastą vertę.
- Galite gaminį pasikeisti į identišką geros kokybės prekę, išskyrus tuos atvejus, kai produkto trūkumai yra smulkūs arba atsirado dėl Jūsų kaltės.
- Prekę galite grąžinti, o Pardavėjui nustačius, jog grąžinta prekė turi nemažareikšmių defektų, atgauti pinigus. Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus.
Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.
Kiek laiko trunka remontas?
Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 1 darbo dienos iki 4 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas.